Sigma Beauty Travel E25

A fost o perioada in care eram innebunita dupa make-up, defapt si blogul l-am creat in scopul asta, insa cu timpul am inceput sa fiu mai interesata de produsele de ingrijire decat de cele de machiaj. Nu ca acum nu salivez dupa o 120, dar sa zicem ca nu mai sunt atat de crazy about it. In perioada aceea as fi adorat-o, dar asta nu inseamna ca acum n-o folosesc cu placere.
Cu vreo saptamana in urma sa aflu ca o voi primi, imi comandasem de la ELF pensula pentru blending, inainte folosind niste chestiute mici de la Avon :)); parca simteam ceva-ceva, asa am cum sa le compar:))
La o saptamana si ceva vine tata la mine si ma intreaba serios : "Ai cumva neamuri in America?" iar eu si mai serioasa : "Nu..", dupa care iar tata "Esti sigura-sigura? O matusa cu vreo mostenire ceva?:))" dupa care mi-a dat avizul si am inceput rad de situatie, tata nestiind despre ce e vorba. 
La cateva zile am plecat la Buzau cu pisssssiii sa luam pensula, ca la mine nu se gaseste serviciu vamal :-@ si ne-am plimbat putin si pe acolo ca nu gaseam posta. Anyway, dupa ce am intrebat pe cativa oameni am ajuns si acolo, am luat pensula, i-am aratat-o lui pisi si mai ca dadea in plans, gen "pentru asta m-ai plimbat atat?!!!!" daaaaaaar in primul rand ce nu face el pentru mine iar in al doilea rand cand vor intelege barbatii femeile si ca marimea nu conteaza?! :))
Dar ce sa mai spun, a meritat si tachinarea lui :)) iar acum gata cu povestea, sa incep review-ul propiu-zis:
  • este a doua pensula de blending pe care o detin, dar se deosebeste foarte mult de cea de la ELF (in afara lungimii manerului, fiindca e travel size); e mult mai stufoasa, iar perii sunt mult mai lungi. Si albi :))
  • n-ar fi o idee sa faca pensule pe marimea ochilor? I mean, e putin cam mare pentru pleoapele mele micute.. (glumeam, e absurd :)) )
  • m-am convins, inca o data, cat de importante sunt pensulele in ceea ce priveste un makeup reusit
  • chiar daca este pentru blending, am aplicat usor si pigmenti si farduri de pleoape
 Mmm n-am sa pun poze cu operele mele de arta, cel putin deocamdata, am incercat la inceput dar m-am lasat :)) Sper ca si Dia, castigatoare giveawayului, se bucura de pensula primita!
Zilele astea vreau sa iau iar legatura cu ei pentru F80, asa ca fiti pe faza :*

Leave a Reply