Mini-haul ELF

Cred ca stiti foarte bine febra Elf de acum cateva saptamani si cate giveaway-uri au fost in blogosfera.. am avut noroc si am castigat si eu la unul, din cele..o gramada, la care m-am inscris :)), cel de pe blogul http://danussasnails.blogspot.com/. Thnx Dana :*

Premiul a constat in :



Elf professional blending eye brush

Am comparat-o cu cealalta pensula elf pe care o detin.. diferentele se vad din poze.


Ruj din gama essentials, nuanta Push

Nu l-am incercat, e o nuanta indrazneata si inca nu a venit momentul potrivit s-o port pe buze. Oricum, miroase super si este foarte pigmentat, de rezistenta inca nu ma pot pronunta..


Pudra de fata, nuanta Light Beige
Mai am nuanta Honey, putin mai inchisa decat cea care am primit-o.Pana acum o foloseam pe post de pudra bronzanta. Nu prea folosesc fdt si implicit nici pudra si nu prea pot sa spun multe despre ea.. insa poate revin cu un review curand.


Quad-ul Drama

Am fardul acesta de mai demult, insa albul l-am terminat iar o nuanta de gri am spart-o. Mi l-am dorit mult,mai mult pentru alb care il folosesc mai mereu ca highlight.



Servetele absorbante pentru fata

Nu le-am testat pana acum, insa de cand le-am primit nu lipsesc din ghizodan(iep, tot la ghizodan am ramas, nu suport gentile:)) ). Nu stiu cat de mult actioneaza asupra porilor, asa cum spun ele dar sunt foarte practice si matifiaza foarte bine tenul.



Sper ca si castigatoarea mea se bucura de premiu :D

Kisses,



Leave a Reply