Ce am invatat azi? : determinarea tipului de ten

Azi am invatat despre cat de important e sa stii ce tip de ten ai. Ce facem cand un anumit produs,cum spunem noi, nu merge? de multe ori suntem tentati sa dam vina pe firma, ori ca a fost prea ieftina si era normal sa nu avem asteptari, ori ca am dat o caruta de bani pe ele la sfatul prietenei care avea numai laude la adresa lui iar noua nu ni s-a parut ca ar schimba ceva... samd. Trebuie sa recunosc ca de multe ori am dat vina pe produs, si nu m-am gandit ca s-ar putea sa nu fie produsul potrivit pentru tenul meu.

Categoriile principale de ten sunt: uscat, gras si normal, dar si subcategorii.

Sunt o gramada de moduri in poti afla ce tip de ten ai; in carte este recomandat acesta:
~ cu o foita de tigara sau o bucata de hartie de matase, se apasa pe fiecare portiune a obrazului; foita se aseaza sub o sursa de lumina pentru a putea observa daca prezinta sau nu pete de grasime; astfel, petele de grasime => ten gras, iar in caz contrar uscat sau normal. Pentru un rezultat cat mai bun, se recomanda curatarea fetei si lasata cateva ore pentru a-si recapata secretia naturala.

Data viitoare: Tenul uscat 

O seara frumoasa :* 


_______________________________________________________


Melodia asta imi da o stare asa de buna 8->




Leave a Reply