Review Pudra de argila pentru tratamente cosmetice

       Sincera sa fiu,pana acum, cand auzeam de argila, ma gandeam la tot ce are legatura cu masti cosmetice,ten & stuf. Cititind pe net despre informatii,intrebuintari si altele pentru a putea scrie postarea de azi am aflat ca sunt chiar boli serioase care pot fi tratate cu ajutorul tratamentului cu argila.  
       In primul rand, NU prezinta efecte secundare sau contraindicatii, ceea ce o face cu adevarat sfanta.
Este bogata in minerale naturale,care se gasesc si in compozitia corpului uman (calciu,fier,magneziu,aluminiu etc) acestea dezvoltandu-i propietati foarte importante. Dupa ce am vazut o lista cu aceste propietati, intrebarea care mi-a venit in minte a fost " Exista ceva ce argila nu poate trata?"
PROPIETATI:
  • dezinfectant
  • bactericid
  • regenerator
  • antiseptic
  • vitalizant
  • tonifiant
  • cicatrizant
  • antitoxic
  • absorbant
  • degresant
  • antioxidant si asa mai departe ...
Poate fi administrat atat INTERN, pentru tratarea unor boli ca :
  • ulcerul
  • gastrita
  • hemoroizi
  • cistite
  • litiaze renale
  • prostata
  • astm
  • bronsiita trahica
  • otite
  • micoze
  • abscese dentare
  • intoxicatii
  • diabet
  • boli ale inimii
  • tumori benigne
  • unele forme de cancer: al stomacului,colonului...
 ...cat si EXTERN, ajutand la:
  • tratarea varicelor
  • tratarea plagilor
  • degeneraturi
  • infectii dermatologice
  • Zona Zoster
  • acnee
  • arsuri
  • celulita
         Dupa cum am spus la inceput, asociam argila doar cu ceea ce tine de masti. Review-ul este despre Pudra de argila pentru tratamente cosmetice ASLAvital. 
        Inca de cand s-a facut Kaufland si in oraselul meu, am trecut de cateva ori pe langa standul de cosmetice, neputand sa ma decid daca sa o iau sau nu. In cele din urma am luat-o. Pretul a fost de ~9 lei, dar pretul mi se pare chiar mic pe langa continut; contine 10 plicuri a 20g,dar eu pentru o masca folosesc doar un sfert dintr-un plic, deci clar o sa-mi ajunga muuuult timp.Pe cutie scrie "Face", ceea ma face sa cred ca se poate folosi numai in acest scop,pentru masti, si nu pentru ce am enumerat mai devreme ca mai poate trata argila.



Pe spatele pliculetelor sunt prezentate si cateva masti, in functie,bineinteles, de tipurile de ten.
"Pentru ten gras,Argila se combina cu sucuri naturale astringente: castraveti,rosii,citrice,caise,struguri;aplicatiile se fac de 1-2 ori pe saptamana.Pentru tenul normal si uscat,Argila se amesteca cu ingredienti cu efect hidratant si nutritiv: sucuri de morcovi, telina,pepene,piersici,lapte,smantana,ulei de masline,galbenus de ou,miere etc.Mastile se aplica de 1-2 ori pe saptamana,ingredientele putand varia de la o saptamana la alta. Pentru tratamentul acneei,Argila se amesteca cu apa de la robinet. Tratamentul se face in cure de cate 7 zile, dupa care se continua de doua ori pe saptamana pana la vindecare."

     Eu o amestec cu galbenus de ou, mi-am facut vreo 4 masti pana acum si ma declar foarte multumita. Nu am cine stie ce mari probleme cu tenul, dar trebuie intretinut, iar masca cu argila clar e o alegere buna. SINGURUL lucru care nu imi place e ca se indeparteaza teribil de greu, ma plictisesc pana o dau jos :)) Am o poza cu masca cu fata,dar nu ma risc sa o pun :)) Se intareste, si creeaza un aspect de "piele de soparlica", si in momentele alea devin cea mai acra persoana de pe pamantu asta,ca nu pot sa rad sub nicio forma!

    Cam asta despre argila pe ziua de azi, o sa mai revin cu informatii despre ea acum ca am aflat la ce se mai poate folosi. Ma intereseaza in special pt tratarea bronsitei, o am pe cap de cand eram mica.

Informatiile le-am gasit pe net, in special aici :http://www.vindecare.go.ro/terapie/argila.htm. Tot pe situl asta  am citit despre ceva care mi s-a parut foarte interesant, si anume taierea sub limba. A incercat cineva asa ceva?

Nu uitati de GIVEAWAY , al doilea premiu contine o cutie cu pudra de argila de la Aslavital!

Leave a Reply