Blog Award

Postarea e ceva mai random, nu ma pot concentra doar pe un singura subiect ..
In primul rand vreau sa ii multumesc Anei pentru premiul acordat; Ana se pare ca e la inceput, deci are nevoie de incurajare, asa ca go check her!




Il dau mai departe tot fetelor care le-am 'nominalizat' si data trecuta, plus Anei, fiindca imi place sa raspund cu aceeasi moneda, cum ar veni, indiferent de situatie...


In alta ordine de idei, va spuneam acum cateva postari (ca asa masuram timpul aici:)) ) ca intentionez sa ma dau cu petrol; asta a venit ca o "masura de urgenta". Daca tot am vazut ca parul meu nu si nu la tot felul de tratamente, paaaai dau eu militaria jos din pod ... si asa sambata am stat cateva ore cu beleaua in cap.
Petrolul~gazul lampat, e acela care il foloseau si bunicile noastre,deci nimic imbunatatit sau special pentru par. Dupa ce am citit pe net, unele persoane nu prea mai au de unde sa si-l cumpere; eu l-am gasit la un magazin de chimicale (1L ~ 9 lei)
L-am aplicat pe parul uscat, cu o discheta demachianta, pe lungimea firului de par. NU se pune direct pe radacini, altfel nu cred ca o sa-l suportati prea mult. Nici aplicat in cantitate prea mare, incat sa se scurga picaturi pe piele (am tinut cont de sfatul Dianei,ms Diana:*).
Cred c-am stat cam de la 10 pana pe la 2, deci 4 ore. Nu stiu sa spun daca e mult sau putin, am stat pana m-am plictisit si pana n-am mai suportat mirosul, care e beachhhh.. Daca stateam intr-un loc nu prea il mai simteam, dar daca incepeam sa ma plimb prin casa,ma cam lua ameteala :))
In fine, ce nu fac eu pentru parul meu ... Cu toate ca m-am spalat de vreo 3 ori pe cap ( samponul ala de CosmeticPlant nu prea face spuma,dar sunt multumita de el ) mirosul nu disparuse in totalitate, dar ce mai conteaza asta cand ma uitam disperata prin podoaba mea capilara si nu vedeam pic de matreata?! (ma chinui sa scap de ea de ...secole?!) 
O metoda veche, dar zic eu ca merita incercata ...
(Se mai folosea pentru indepartarea paduchilor, eu nu am avut probleme cu asa ceva, l-am folosit doar fiindca mi se ingrasa parul repede, pica foarte mult si fac si matreata:)) )
Concluzie: Multumesc samponului de la CosmeticPlant, si in special Petrolului ca m-au ajutat in lupta mea D-nul Insuportabil Par pe care il detin ... Voi continua sa ma aliez cu ei pentru rezultate si mai bune! :))))))


Nu uitati de GIVEAWAY . Mai aveti 2 zile la dispozitie!!!!!

Apropo, 101 followeri, sunt ceva de genu "omg omg omg omg omg:X:X"



Leave a Reply