Random talk

Inca putin si voi extrage 3 fete norocoase...MULT NOROC!!

Pe langa asta, sunt putin dezamagita, si totusi nu prea ... s-au inscris destule fete, si sper ca vor mai reveni pe blog si ca nu au intrat doar de dragul giveawayului, dar uitandu-ma peste lista am gasit doar 3 fete din Ramnic, colega mea,verioara ei si inca o prietena. Mi-ar fi placut sa vad mai multe fete din orasul meu inscrise,dar asta e, poate pana la viitorul giveaway li se va mai dezvolta,sa zic asa, spiritul competitiv, si poate vor fi si premii care sa le atraga,e si asta o idee ...
In fine, cert e ca trebuie sa ma apuc de scris/verificat :)) maine voi posta lista, as vrea sa si filmez in timp ce aleg castigatoarele,sa nu existe replici, dar sa vad cum o merge. Al doilea premiu e deja impachetat, gata sa ajunga la destinatie:))
Dupa ce termin cu concursul pun blogul in constructie pentru cateva ore, vreau sa schimb cate ceva la el dar mi-a fost frica sa nu pierd ceva, la cat de zapacita sunt...


Leave a Reply