Random + Giveaways

Iiiiiiiiiiiiiiiiin sfarsit imi merge si mie blogger, toata ziua a fost baaad(request).Iar n-am mai pus nimic, dar fara aparat ma simt fara maini, fara picioare :( deci nici vorba de unghii pentru un timp; am sa scriu, in schimb, zilele astea despre prima(si ultima) mea experienta cu Benzile Depilatoare Sesu, cum se mai comporta parul meu dupa tratamentul cu petrol, cate ceva despre unghii, experiente personale ca na, deaia suntem aici, sa ne povestim pataniile :))
Pana am sa primesc si eu confirmarea cu giveawayul pentru F80, am sa va insirui cateva concursuri care se desfasoara pe la noi ...

Gya ne ofera sansa de a castiga o trusa cu 28 de culori neutre. Informatii aici


Deia ne premiaza cu o pensula kabuki Miss Taylor de la Sigma. Detalii aici


Mirela Niculai ne invita pe pagina ei de facebook pentru a castiga un set de 7 pensule esentiale de la Sigma. Informatii aici

Kory ofera 6 oja marca Flormar! Pentru detalii intrati aici


Dia ne premiaza cu niste accesorii foarte dragute. Detalii aici



Ana Make-up pune in joc o trusa cu 120 de farduri si una cu 66 rujuri marca Fraulein38. Detalii aici

YouGorgeous tine un giveaway ce consta in 3 oje profesionale OPI. Mai multe aflati aici

Miu Miu pune si ea la bataie un set de pensule Sigma. Intrati aici



Destule, mult noroc :))

Leave a Reply