NOTD: Rozzz

As I said, am revenit cu un notd in culori vesele, de vara(defapt, o culoare vesela, de vara :)) ).
N-am cuvinte sa va spun caaaat de mult imi apreciez unghiile; mi-am pus toate prostiile pe ele, constructii din gel, tipsuri si gel, mai nou acryl, si ele mititelele rezista eroicc, tinand cond si de felul imi care mi le dadeam jos de cele mai multe ori (le rodeam, de plictiseala, la ore ...shame on me).
Well, m-am hotarat sa le las la marimea lor naturala, si cum nu puteam fi chiar atat de sigura de rezistenta lor, mi-am facut protectie din acryl, un strat suuuubtirel, numai asa, sa nu se rupa, ca nu mai am eu unghiile de asta vara sa-mi reziste juma' de centimetru doar cu gelul cu calciu de la Kallos(nu glumesc cu marimea, uitati-va mai jos,cred ca aveau si mai mult)...
Prea lungi, I know :))

Si asa arata acum ...


Am cam ~50 de oje, si nu cred ca le-am folosit de multe ori fiindca de cand am inceput sa pun unghii fac modelele permanente, din gel sau culori acrilice. Mie-mi place asa: cand am unghiile mici sa le fac in culori mai stridente, tipatoare, si model ff mic sau chiar deloc, iar cand am unghiile mari optez mai mult pentru forme diferite de french. De data asta m-am dat cu o nuanta superba de roz-bonbon de la Golden Rose, dada, Golden Rose, care mi s-a parut ca se aplica muuult mai bine decat una de la Seventeen ...:-?
S-a aplicat foarte frumos inca de la primul strat, fara dare, santulete sau cum vreti sa le spuneti, si tinand cont ca o am de ceva timp, nu s-a ingrosat deloc, dar aici mai depinde si de noroc.
Dupa cel de-al doilea strat am aplicat Lac acoperitor 2M Beauty. In descrierea lui,producatorii spun ca este creat pentru a impiedica ingalbenirea unghiilor cu gel sau acryl, insa eu l-am aplicat dupa ce mi s-a uscat oja, la fel si mama, care are unghiile naturale.
Ce pot sa spun e ca imi place la nebunie, da un luciu suupeeeeerb lacului de unghii si ofera si o rezistenta mare.eu am unghiile facute de vreo 4-5 zile si inca au acelasi luciu superb, iar oja nu a sarit deloc, la fel si strasurile, si nu ca ar influenta f mult ca am protectie din acryl, fiindca si manichiura mamei se prezinta la fel.


Va pup, s-aveti o zi buna:*

Leave a Reply