A little bit ashamed ...

Am primit mai devreme un comentariu care pe langa faptul ca ma "mustra", sa zic asa, mi-a imbunatatit ziua pe o parte .. N-am sa ma scuz acum ca am lipsit ca nu stiu ce, fiecare are probleme lui, dar pe mine in ultimul timp m-au cam "daramat" si nu am mai avut chef de nimic. 
Anyway, am sa incerc sa postez cat mai des, nu o spun din obligatie, dar am uitat cat de bine ma simteam cand terminam o postare,indiferent despre ce era, si dadeam refresh la pagina sa vad ce comentarii am primit, si mai citeam si reciteam putin ...
In cele din urma, mai incolo am sa pun unghiutele care le am acum+ review Lac acoperitor 2M beauty. Cum nu prea am mai facut cumparaturi in ultimul timp, decat un tonic si demachiant(dar probabil am sa le fac reviewuri si la acestea), voi scrie despre cum se comporta acum parul meu dupa ce l-am dat de vreo ...4 sau 5 ori cu petrol :)) siii mai gasesc eu
L.E. : am uitat de E25 de la Sigma, review + LOTD :">

Pupiiiiici :*:*:*


Leave a Reply