Song name tag + Tag haios + Inspiration Blog Award

Song name tag primit de la Gya:

"Folosind numai titluri de piese ale UNUI SINGUR ARTIST sau TRUPE, raspundeti la urmatoarele intrebari. "

My life according to Enrique Iglesias




Are you a male or female? - "Little girl"

Describe Yourself - "Tired of being sorry"

How do you feel? - "Sans l'Ombre d'Un Remord"

Describe where you currently live/ Descrie unde locuiesti in prezent - "Callifornia callin "

If you could go anywhere, where would you go? - "Be With You"

Your favorite form of transportation - "Bailamos "

Your best friend? - "    Solo Me Importas Tu"

You and your best friend are - "Tu Y Yo"

What's the weather like? - "Do You Know?"

Favorite time of day - "Al Despertar"

If your life was a TV show what would it be called? - "Cuando Me Enamoro"

What is life to you? - "Revolución"

Your relationship - "Could I Have This Kiss Forever"

Your fear - "I Will Survive"

What is the best advice you have to give? - "To Love a Woman"

Thought for the day - "Time & Distance"

My motto - "Be Yourself"


Un tag haios, dupa cum am zis, primit de la Dia:

Pasii sunt :
1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.



Ce sa mai explic? Copiam Imi scriam tema in pauza:)) Acum ca am dat peste pozele astea,iar mi-a venit sa ma fac bruneta :))

Then:
1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai…
Stanciu Cristina Maria,18 ani - 4 luni :))

2. Ai porecle? Care?
Cand eram mai mica foloseam un nickname dupa care ma si strigau colegii "Pikachuchu", apoi "Maya"(chiar nu mai tin minte de ce:)) ) iar acum il am pe pissi care imi spune in toate felurile :))

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
Melodie perfecta THE GODFATHER THEME
Trei dintre melodiile care imi plac:
RIHANNA - ONLY GIRL
NB RIDAZ - LOST IN LOVE
OCEANA - CRY

4.Ai animal de casa? Care?
Dap, Lizuca
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Viata cu Cris :))
6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
"Vreau sa-ti intru-n sange, pricepi?"
7. Desenul animat preferat din copilarie:
Sharon Spitz
8. Iti place inghetata?
Nu.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Tot Cristina :X

10. Zi-mi un banc!
- Când te uiţi cu un singur ochi la soacra ta?
- Când apeşi pe trăgaci.
 
 
Si in cele din urma,

Inspiration Blog Award

de la Iulia

Toate cele 3 le dau mai departe urmatoarelor:

Irinei

Byutzikai

Honey Bunny

Andreei

Leave a Reply