Cristina S. Giveaway: Flat Top Synthetic Kabuki-F80

Yup yup yup! Inca o sansa pentru cele care isi doresc Flat Top Synthetic Kabuki-F80.
Pensula Flat Top Synthetic Kabuki-F80 este creata pentru a aplica fondul de ten sau pudra, rezultand un finish impecabil, natural.




Reguli :

Obligatoriu:

1. Sa ma urmariti prin Google Friend Connect.(+1 entry)
2. Sa dati like paginii mele de Facebook: http://www.facebook.com/pages/Cristina-S/200015540042563
(+1 entry)

Optional:

3. Sa postati despre giveaway pe blog (+1 entry)
4.Sa dati share pe Facebook cu linkul acestei postari(+1 entry)

Apoi lasati un comentariu la aceasta postare, de forma:
1.GFC: (numele cu care ma urmariti)
2.Facebook: (numele contului de FB)
3.Blog: "Am scris aici/ N-am blog"
4.Facebook: "Am dat share/ N-am dat"

Prin urmare, daca indepliniti doar primele 2 cerinte, veti fi scrise de 2 ori; toate 4 - de 4 ori!

Deadline: 25/07/2011

"Succesuri", fetelor :*:))

L.E.: va rog sa urmati exact forma comentariului pe care am scris-o mai sus( copy/paste si completati) pentru a-mi fi mai usor cand va scriu pe liste.

Leave a Reply