My Sigma F80 Top Flat Kabuki + Oriflame Matte Control Foundation Anti-shine Complex

In sfarsit, dar in sfarsiiit am fost si eu la posta sa imi ridic pensula, nu de alta da primisem avizul undeva pe 12 si deabia ieri am fost dupa ea:)). De data asta chiar nu au fost probleme, nu ca data trecuta ar fi fost, dar domnul imi cerea ceva cu paypal scos la imprimanta insa acum i-am scos mailul in care eram acceptata ca afiliat si o primeam cadou.




E atat de moale, fina, e de VIS! nu am cu ce sa o compar, pana acum imi intindeam fondul de ten cu degetelele, dar un lucru e sigur: face o treaba excelenta! Folosesc foarte rar fdt, nu prea am nevoie, dar cand am chef de un look a la profi (mai bine semi-profi, sau si mai bine half-profi :)) ) recurg imediat la ea.

Fondul de ten pe care il folosesc este de la Oriflame, Matte Control Foundation Anti-shine Complex:

Eu am nuanta Porcelain, e cam deschisa pentru acest sezon mai ales ca m-am bronzat un pic dar se uniformizeaza foarte bine. Am facut doua poze, before and after. Poate daca va uitati super-mega-ultra atent observati diferenta:))



Pozele sunt ca si scoase din cutie, doar le-am decupat.
Intai am aplicat Baza de machiaj de la Giordani Gold, apoi am aplicat fdt cu pensula F80. Sincer, si baza schimba f mult rezultatul final, am observat ca se comporta diferit in lipsa bazei, in ideea nu se intinde atat de bine si se creeaza mici dare care pe mine ma scot din sarite ...

Leave a Reply