The Charmed Ones

Ador serialul asta si nu-mi vine sa cred ca l-am descoperit atat de tarziu, tinand cont ca a fost lansat prin 98. Il puteti urmari pe Vplay, eu l-am gasit si pe alte site-uri dar asta e cel mai bun(tinand cont de calitate@stuff) si de curand am vazut ca au scos si timpul de asteptare. Are vreo 8 sezoane in care gasiti de toate: drama,comedie,mister,fantezie,dragoste ... pe mine una m-a fermecat!
Scurta descriere dupa Cinemarx.ro:

"Povestea "Charmed" incepe cu cele trei surori, Halliwell - Prudence, Piper si Pheobe - care se reunesc, sase luni mai tarziu,  dupa moartea bunicii lor, Grams. Atunci, cand se muta  in casa familiei din San Francisco, mezina familiei, Pheobe gaseste in pod o carte veche - Book Of Shadows. Citind o incantantie, declanseaza fara sa vrea o veche profetie. Ele descopera ca nu sunt singurele care detin puteri supranaturale, si ca provin dintr-o generatie lunga de vrajitoare. Prima vrajitoare, Melinda Warren, poseda 3 puteri: putea sa miste lucruri cu mintea, putea ingheta timpul si putea vedea in viitor. Melinda fusese arsa pe rug in Salem.
Cu toate acestea, inainte sa moara, a spus ca fiecare viitoare generatie de vrajitoare, Warren (acum Halliwell) va deveni din ce in ce mai puternica, culminand cu sosirea celor 3 surori - cele mai puternice vrajitoare bune, pe care lumea le-a vazut. Cele trei vor forma Puterea Celor Trei, cea mai puternica forta magica. Cele Fermecate (The Charmed Ones) trebuiau sa protejeze pe cei nevinovati de demoni si alte creaturi ale raului si in acelasi timp sa tina secret, omenirii, puterile lor. In timpul unei lupte cu raul, cea mai mare dintre surori este ucisa, si asttfe s-a distrus Puterea Celor Trei, dar totusi isi  face aparitia a patra sora pierduta, Paige, jumatate vrajitoare, jumatate Calauza (whitelighter), pentru a intregi destinul celor trei surori."

 Piper,Prue and Pheobe (in formatia asta le vedeti in primele trei sezoane)...
 ...(si asa din al patrulea - aici am ajuns eu deci nu pot sa ma pronunt mai departe:)) ) Piper, Paige and Pheobe

 Mie cel mai mult imi place de Pheobe (Alyssa Milano); are un stil ce o diferentiaza de celelalte surori, ea fiind cea mai mica e mereu mai iresponsabila,naiva, dar lucrurile se schimba pe parcurs, transformandu-se intr-o adevarata lupatatoare.






(sursa: google.ro)
Am incercat sa iau cate putin din fiecare poza si sa realizez un "Inspired by", data viitoare sper sa iasa mai bine :)) :




Leave a Reply