DIY: Brush Roll

Chiar cand voiam sa aplic pentru un travel kit Sigma, cu pagina personala, hop gata cu smecheria! S-au hotarat sa schimbe total regulile programului de afiliere, precum si premiile. Asa ca m-am hotarat sa-mi fac singura un brush roll + pensulicile care le aveam, vreo 6 la numar plus inca vreo 2-3 in varianta mini si acum am propiul 'travel kiiiiit':))
Aveti nevoie de: imaginatie, timp, ata, ac, foarfeca si un material care sa il sacrificati. Eu am gasit o sacosa pe la mama dintr-un material mai grosut (nu rafie..). Exemplu pe care vi-l arat e f simplu, dar intentionez sa-l 'updatez' :))


Am taiat una din fete si in continuare, fundul sacosii.


Am cusut, si-am cusut, si a iesit asa:

Dupa cum am spus, aveti nevoie de imaginatie, i-ati putea pune o dantela finuta pe margine daca vreti sa aveti un brush roll mai deosebit, sau sa ii creati un sistem de inchidere cu capse si asa mai departe ...

Leave a Reply