Haul

E prima mea postare de tipul "haul", de obicei cand imi cumpar ceva nu le iau "toate odata" si nu se merita, dar am zis sa incerc de data asta si sa va arat si ce am mai primit :D Deci :




Si mai detaliat ....
Sandalutele le-am luat din Leonardo (~ 50 de lei, dar acum mi se pare ca sunt reduceri). La inceput nu-mi placeau deloc, si de vina era tocul, dar am inceput sa-i probez din plictiseala si acum imi plac la nebunie. Cu blugi vin demential


Invisible Bra
E vara, deci rochitele au intaietate. Urasc bretelele de sutien lasate la vedere, si cum l-am vazut pe acesta in Aurora, l-am si luat. (~30 de lei)

Lotiunea tonica si laptele demachiat Gerocossen
Am scris mai demult despre ele, insa dupa ce le-am terminat am zis sa incerc si altceva. Cum demachiantul de la Herbagen si tonicul de la Gerovital n-au mers sub nicio forma, am revenit la vechile iubiri...(~12,5 lei X 2 )


Pensula de la Sigma o stiti, am mai vorbit despre ea.
Fondul de ten mineral Pure Touch si Pensula pentru aplicarea fondului de ten. Acestea le-am castigat la concursul aniversar al Adinei, plus un sapun handmade delicios, caruia am uitat sa ii fac poza :">
Am ales fdt-ul in nuanta Vanilla, deocamdata mi se potriveste dar cred ca o sa ma mai duc de cateva ori la plaja,deci il voi lasa pentru mai incolo. Se aplica foarte bine, e rezistent si am observat ca are niste particule stralucitoare foarte finute. Voi face un articol special pentru produsele castigate in curand.

Tusul carioca  de la Maybelline l-am primit de la o prietena (thnx Ana :*). Este nuanta black si se aplica foarte usor, iar spre deosebire de tusul carioca de la Avon, tusul asta chiar e BLACK.



Cum imi place foarte mult sa si machiez, cand le-am facut unghiutele unei miresici si nasei ei,m-au intrebat daca ma ocup si de ele. Am cazut de acord si cum eram 'saracuta' in farduri m-am pus sa dau comanda pe Cosmetic Style. Pe langa Paleta cu 40 de nuante (06) Beauties Factory, am pus si Urban Decay Primer Potion.(~55 respectiv 80 de lei)



Culorile sunt foarte frumoase si pigmentate. Sunt atat mate,cat si sidefate.

In capatul listei am pus Batonul Corector de la Miss Sporty si Balsamul de buze Balea.(~ 7 respectiv 5 lei)


Mai am pe lista o pereche de gene false si un adeziv de pe http://www.genutze.ro/ . Deabia astept sa le primesc!:X

Pupici:*

Leave a Reply