Haul + NOTD + Day 06

Azi fac un mic haul, sa va arat cu ce mi-am mai marit colectia de produse pentru unghii. Mi-am achizitionat 13 geluri colorate si un set cu 6 cutiute cu scoica pisata( pe langa astea inca un gel transparent, o pensula pentru gel si pile, dar ele nu sunt f importante:)) )

Cam asa arata gelurile:
Si asa cutiutele cu scoica pisata:

Gelurile au niste culori superbe, insa in poza sunt cateva care nu reflecta culoarea adevarata. All in all, deabia astept sa lucrez cu ele :))

Si fiindca nu am putut rezista sa nu le incerc, aseara mi-am facut manichiura ...


Modelul l-am realizat din gel color verde si albastru, scoica pisata, strasuri si pictura acrilica.
Un model asemanator gasiti pe blogul http://shiny-nails.blogspot.com/.


Day 06 - A picture of a person you’d love to trade places with for a day.

Cam greu de decis, dar in cele din urma m-am oprit la :
Pheobe Halliwel ( interpretata de Alyssa Milano) din Charmed :X


Leave a Reply