Day 02+Day 03+Day04

Day 02 - A picture of your best friends.



In coltul din stanga sus este Ana, vecina mea, prima fata care s-a bagat in seama cu mine cand m-am mutat in Rimnic, acum vreo 14 ani. De atunci am ramas prietene foarte bune, mai ales ca in caz de urgenta ajungem imediat una la alta (diferenta de un etaj).:))

In dreapta Anei este Simona. Suntem colege de 10 ani, iar de doi stam in aceeasi banca. De multe ori ne completam una pe alta si stim cum sa facem timpul sa treaca mai frumos in orele plictisitoare (ex: ne jucam avioane, painci etc:)))

In coltul din stanga jos este Vanesa. Cu ea as putea vorbi ore in sir despre cosmetice, unghii, produse, lifestories, si nu m-as plictisi. Si mai are un mod de a ma linisti atunci cand sunt intr-o pasa proasta pentru care o apreciez foarte mult..

Iar baiatul din poza e prietenul meu .. Suntem impreuna de 9 luni si-o saptamana din caree nu ne-am vazut 3 zile (cand a fost banchetul)+3 zile(cand a dat probele pentru Bobocu)+alte 3 zile, aleatorii=9 zile (sunt nebuna,stiu :)) ) Ideea e ca stam impreuna in fiecare zi si deja e o obisnuinta, nici nu vreau sa ma gandesc cand o sa-mi plece cu saptamanile, din octombrie ... De apreciat e ca, na, desi e baiat, nu stramba din nas cand incep sa vorbesc despre make-up si unghii:))


Day 03 - A picture of the cast from your favorite show.

Imi placea foarte mult emisiunea Getei Voinea; nu am gasit o poza, am pus un filmulet :D.

 
Day 04 - A picture of your favorite hair accessories.
Mie imi plac doar chestiile minuscule de par(agrafe,clamite,elastice),care nu se observa prea tare, insa daca ar trebui sa aleg un accesoriu mai sofisticat as alege modelul de mai jos:

See ya,

Leave a Reply