Din seria: "Fa ce zice popa, nu ce face popa" ...

          Nu stiu ce am avut in ultimul timp, dar e clar ca am avut niste pitici pe creieri cu ganduri necurate in ceea ce priveste podoaba mea capilara .. povestea incepe asa: par lungut, varfuri urate din cauza vopsirii,placii,foehnului, ce sa-i fac? asa ca m-am tuns, oricum asta stiati. Mai aveam doar putine urme de vopsea in el, dar nu ma puteam tunde chiar atat de scurt incat sa ramana doar parul meu,natural. 

In fine, imi intra-n cap sa ma deschid, nu neaparat blond, un saten, saten deschis. Zis si facut, a doua zi controlam cutiile de vopsea din Kaufland. Am ales Syoss, saten miere parca; normal ca miere am fost doar la radacini, la varfuri eram..gem de prune :)). 

Nu mi-a fost deajuns, la doua saptamani mi-am luat decolorant(Garnier nu-mai-stiu-cat) si alta vopsea (Syoss-Blond Mediu); pai ori ne deschidem ori nu?
Dupa ce m-am decolorat, am adormit(ma spalasem pe cap,bineinteles) deci va imaginati ca cosmarul meu a aparut deabia dupa ce m-am trezit si nu in timpul somnului cum  era normal; eram galbena la radacini si portocalie la varfuri, ce mai, un peisaj splendid de toamna :)) apoooi, m-am vopsit iar, am lasat juma de ora vopseaua pe radacini apoi vreo 10 si pe lungimea firului de par, dupa care da, iesise ceva mai acceptabil,dar nu multumitor; imi luasem blond mediu, blond mediu sunt la radacini,in rest o combinatie de saten-blond-portocaliu.


Concluzii:

- la cati bani am dat pe vopsele si la cat o sa mai dau pe tratamente, mai bine ma duceam la salon, dar na,trebuia sa-mi bag eu nasul fiindca altfel nu ma simteam bine.
-sunt condamnata sa fiu bruneta pe viata (nu-mi displace, dar sper ca m-am invatat minte :">).
-NU VA FACETI RAU SINGURE (eh, si eu auzeam asta din toate partile dar nu ma interesa :)) ).
-as da orice sa am parul natural si sanatos acum...
-as da orice sa nu mai fiu atat de incapatanata si iresponsabila si sa ma maturizez si sa constientizez ce efecte vor avea toate acestea asupra parului meu mai tarziu
-acum ca mi-am facut damblaua, nu-mi ramane decat sa mai astept putin si sa ma intorc la brunet si sa am grija de el, asa, ca la carte

Si fetelor,stiti cum se zice, oamenii normal invata din propriile greseli, oamenii destepti invata din greselile altora.

Voi reveni cu mastile pe care le folosesc acum intr-o postare viitoare!

Kisses,


Leave a Reply