How I style my asymmetrical bob

De cand m-am tuns scurt (mm,bob.. pt mine e scurt :)) ) nu mi-a parut rau niciodata, eram hotarata sa dau toata arsura jos si tinand cont ca mai mult de jumate din lungimea parului meu era varza, n-am obiectat cand am vazut pana unde .. taaaiee..
Ieri am vazut filmuletul Dianei si recunosc ca parca mi-a fost putin dor sa-mi impletesc si eu parul asa, dar nu-i problema, am rezolvat si cu bobul meu asimetric :)) asa ca azi vreau sa va arat cum imi aranjez parul acum ..







Urmatorul look pe lista e "Rihanna inspired"



Acum.. ce ser termoprotector imi puteti recomanda? parul meu se ingrasa foarte repede si orice aplic,pe langa sampon, nu face decat sa-i sporeasca ingrasarea, insa la placa nu pot sa renunt de tot si sa tai mereu din el nu prea vreau.. asa ca, astept pareri:))

Pupici,

Leave a Reply