My very-mini make-up collection

Deja ma simt ca in vacanta, dar recunosc ca mi-ar fi placut sa fie una "de la mama ei", nu silita, fara pastile si sirop si picaturi si blah blah blah, tot tacamul :)) si colac peste pupaza, mai adauga si durerile "perioadei".Oh happy day, isn't it? :))
Cum n-a vrut sa-mi iasa nici un machiaj azi am zis sa va fac cunostinta cu mini colectia mea de make-up, mini fiindca fata de ce am mai vazut pe aici,pe la fete, e chiar miiiica, dar deocamdata, pentru o amatoare like me, it's enough.

Dulapiorul l-am luat din Kaufland, v-am mai aratat mai demult unul pe verde, in care imi tin gelurile pentru unghii.. nu sunt foarte mari, dar totusi sunt incapatoare ..

 La mine totu-i mini, ca si mine de altfel :))
*pensulici, paharul in care imi pregatesc vopseaua pentru sprancene, fdt Oriflame, primer pentru machiaj Giordani si cateva mostre de fdt Avon si parfum Yves Rocher..
 *3 quaduri, primer&sealer si baton 3 in 1 Elf, primer UDPP si fdt+pensula Pure Touch
 *rimeluri,dermatografe,rujuri,glosuri,corectoare...
*alte farduri

Cam atat deocamdata, sper ca peste ceva timp sa am cu ce sa compar aceasta postare :))

App, va uitati la "Pariu cu viata"? Mie-mi place Sara :x



Kisses, 



Leave a Reply