Blog Award

Am primit acest blog award de la Alexandra ,careia ii multumesc foarte mult ca s-a gandit la mine. Pentru cei care inca nu o stiti intrati pe blogul ei, are niste machiaje superbe!

Acuum sa spun 7 lucruri despre mine..

1.Ma ingrozeste faptul ca o sa vina momentul cand voi termina liceul,si inca nu stiu pe ce drum sa merg .. oportunitati sunt, dar care sa merite cu adevarat,putine.. plus ca nu ma ating de ce miroase chiar si putin a chimie, ci spre matematica,fizica..

2.Imi place sa ma machiez,sa fac unghii, dar nu intentionez sa fac un job din asta..

3.Ma enervez cam repede..

4.Ma impart intre scoala, acasa si prietenul meu,care-mi tine loc si de prieten,si de frate..

5.Mereu mi-am dorit o sora dar nu s-a putut, am primit in schimb o catea:))

 Observati ca are ghierutele roz,da?:))

6.Am cei mai tari colegi, cei mai tari profi (cu f mici exceptii, bineinteles :">) si cu toate ca ma palise de vreo doua ori sa ma mut la alt profil, mi-ar fi parut rau sa ii las in urma.. de ex: inca din clasa a IXa, nu a fost sarbatorit care sa nu isi primeasca o mica atentie din partea colegilor, de 1 Martie si Craciun tragem la sorti urmand sa ne cumparam unul altuia cate un cadouas, in mare parte suntem uniti si pentru asta ne apreciaza si profesorii..

7.Mai am doua ore de chimie semestru asta si nu am nicio notaaaaaaaaaaaa ( daaa stiu, sunt cretina dar credeti-ma, chimia e cosmarul vietii mele:)) )


Pupici,

Leave a Reply