Unghii cu Farmec, nr. 367

Cand nu-mi pun unghii cu gel (si chiar incerc sa ma dezvat de obiceiul asta, "dormind" cu gelurile la cap mi-e cam greu sa ma abtin) obisnuiesc sa le las doar cu lac transparent sau poate un french finut..Acum am dat peste o nuanta nude superba de la Farmec, nr. 367, pe care o folosesc de vreo luna si de care inca nu m-am plictisit.


Data intr-un singur strat nu se deosebeste prea mult de un lac transparent insa in doua sau chiar trei straturi deja poate masca imperfectiunile unghiei si va poate ajuta si in a crea efectul de alungire al patului unghial,caz in care nu mai e nevoie sa faceti frenchul pe toata partea crescuta(in cazul in care aveti unghiile mari frenchul poate parea cam grosolan..). Din partea mea are doar plusuri, se usuca repede si  rezista foarte bine pe unghii.

Voua cum vi se par ojele de la Farmec?

Pupici,

Leave a Reply