Fond de ten mineral Pure Touch + Day 05

In urma concursului organizat de Adyna, am castigat (in a doua transa :))) un fond de ten Pure Touch, o pensula pentru aplicarea fondului de ten si un sapun handmade. Am revenit cu detalii despre fondul de ten.

Descrierea producatorului:
" Recomandat tenurilor deschise cu o tenta calda, potrivit in general celor cu parul natural de la blond pana la saten.
Ambalare in recipient de 30 g volum.Desi fondul de ten mineral este exclusiv sub forma de pulbere, nu seamana deloc cu traditionala „pudra”. Pentru ca particulele sunt mult mai fine si pentru ca foloseste alte ingrediente decat pulberile traditionale, fondul de ten PureTouch acopera perfect, dar nu incarca tenul, nu se vede si nu se simte pe piele, iar senzatia la atingere este cremoasa, matasoasa. Uitati de aspectul de masca sau de aparenta pudrata, acoperind imperfectiunile si obtinand un ten uniform! Fondul de ten PureTouch este nonalergen si noncomedogen.
Poate fi folosit pentru toate tipurile de ten, de la cele mai sensibile. "


Parerea mea:
- incep prin a spune ca este primul produs mineral pe care il detin, iar prima impresie care am avut-o s-a legat de ambalaj: vine ambalat intr-un borcanel de plastic, inchis ermetic. Dupa cum vedeti in afara de capacelul negru mai are o "chestiuta"; prima oara credeam ca se trage si aia, dar apoi m-am luminat si am invartit-o :)). Desi mi-a dat o mica bataie de cap (castigasem si eu la un giveaway, aveam emotii:)) ), chestiuta aia de care ziceam e chiar ingenioasa, impiedicand pierderea produsului aiurea.
-are o acoperire medie, si nu incarca tenul,lasand un finish natural (nu stiu daca influenteaza mult faptul ca il aplic dupa baza de la Giordani Gold, nu am incercat niciodata sa il aplic direct)
-ce mi-a placut foarte mult este ca la fiecare descriere sunt oferite informatii cu privire la ce tip de ten este recomandata nuanta respectiva, ceea ce pe mine m-a ajutat foarte mult tinand cont de faptul ca mereu am avut probleme in alegerea unui fdt
-de obicei, cand incep sa folosesc un nou produs pentru fata, am o senzatie de mancarime, suportabila, dar care ridica totusi un semn de intrebare, iar in cazul acestui produs nu mi-a sa intamplat la fel.
-per total sunt multumita de premiu ( doar nemultumitului i se ia darul,nu?:)) ) si il recomand; il gasiti pe aici http://puretouch.ro/ .

Am uitat sa fac poza inainte sa aplic fdt, dar gasiti una aici: http://letstalkaboutuss.blogspot.com/2011/07/my-sigma-f80-top-flat-kabuki-oriflame.html .
Si asa arata dupa ce am plicat Fondul de ten mineral Pure Touch:

Pensula e si ea utila, aplica bine produsul, insa mi se pare cam aspra, dar cred ca asta e din cauza F80-ului, ca m-a rasfatat prea mult:))



Day 05 - A picture of the person you've had the best memories with.
 Tinand cond de faptul ca cel mai mult "ma-nvart" pe la scoala, am revenit cu o poza cu Simona.

Leave a Reply