Despre lacurile de unghii SpaRitual

Dupa cum am spus in postarea anterioara, cu ajutorul Camelcutzei am putut intra in campania de testare a lacurilor de unghii vegan SpaRitual.

Eu am primit asa: 

Pachetelul duo a constat in nuantele Earth Matters si Greenhouse.Ce mi s-a parut interesant la pachetelul asta e ca in interior era un cartonas,care ulterior am aflat ca era imbibat in ingrasamant, dar acum nu-l mai gasesc :(

Aici avem Imaginarium si Looking Glass, cea din urma fiind oja care am ales-o eu. Defapt cautam o oja gen oglinda, nu stiu cum sa explic ... oricum, e frumoasa.

Surreal , Hunk of burnin' love, Drop Dead Gorgeous, Smoke'n Mirrors

 
Stiati ca ... ?

...lacurile de unghii SpaRitual sunt vegane, intru-cat contin numai ingrediente de origine vegetala si Mica in locul Guaninei pentru culorile stralucitoare?
...sunt de 3 ori fara Toluen, Dibutil Ftalati si Formaldehide?
...au o rezistenta de lunga durata?
...au o stralucire exceptionala si detin o paleta de culori extrem de diversa, fiecare nuanta fiind asociata cu un mesaj sau o semnificatie?
...sunt usor de aplicat?
...sunt ergonomice, datorita capacului Plum Cap patentat, foarte elegant, ce ajuta la deschiderea facila a produsului?
...sticlele sunt realizate de catre designerii de la Ferrari, din materiale reciclabile in proportie de 50% ?


Voua ce nuante va plac?

Kisses,


Leave a Reply