SpaRitual: Swatch & Review

N-am putut rezista  sa nu incerc ojele ce mi-au fost trimise spre testare de catre Zenit, asa ca azi mi-am facut facut unghiile de cateva ori :)).




Hunk of burnin' love & Looking Glass

- HOBL face parte din colectia mini si se poate achizitiona la pretul de 23 de ron. Culoare mata,crema. In general, imi plac mai mult ojele la gramaj mic, fiindca ma plictisesc repede de o culoare si de obicei  si dintr-o sticluta mare consumi tot cam atat, fiindca la un moment dat tot se usuca si nu mai e buna de nimic. Fiind 'mini', e putin mai greu de aplicat pe unghii, dar nu imposibil, referindu-ma la pensula. Culoarea e superba, si daca aplic si base coat ar ajunge chiar si un strat, insa din obisnuinta aplic doua. Nu pateaza unghia.

-LG face parte din colectia Kaleidoscope si poate fi achizitionata la pretul de 40 de ron. Culoare cu sclipici, glitter. Initial cautam o oja gen "oglinda", imi pare rau ca nu am un exemplu sa va arat, dar m-am nimerit cu o oja cu un glitter foarte fin. Se aplica foarte usor si daca este data intr-un strat mai gros din prima nu mai e nevoie de cel de-al doilea;se ia cam greu din cauza sclipiciului. Nu pateaza unghia.



Imaginarium
Initial nu mi-a placut, sideful ala imi parea oarecum 'tiganesc', insa dupa ce am aplicat-o am zis sa ii mai dau o sansa. Nu voi mai preciza ca se aplica, se usuca usor fiindc a deja sunt caracteristici generale. Nu mi-a patat unghia.



 Acestea fac parte dintr-un pachet duo "Love your planet"

  Earth matters
O ador! si ...o ador! are o stralucire superba de smarald si chiar daca e verde, o ador! :))
Nu pateaza unghia se spre suprinderea mea se indeparteaza mai usor.




Greenhouse

E putin mai deschisa, si nu chiar asa de intensa ca prima dar tot prima e preferata mea.



 Drop dead gorgeous

In general nu prea imi plac ojele sidefate, e draguta dar ... nu m-a facut sa-mi schimb parerea.


Surreal

Ai putea sa juri ca e neagra dar defapt e un albastru inchis f dragut. Nu prea imi fac unghiile asa inchise dar cred ca voi incerca. Ce nu mi-a placut e ca mi-a cam patat unghia, nu rau, ci in sensul ca am dat de vreo 3 ori cu acetona sa se ia, inclusiv de pe piele. Culoare mata,crema.

Smoke N' Mirrors

Aceasteia i-am pus deja gand "rau':)) va iesi un model tip "newspaper" foarte frumos. Nu pateaza unghia, se aplica si se indeparteaza usor. Culoare mata, crema.


In concluzie Hunk of burnin' love, Earth Matters si Looking Glass sunt preferatele mele!


Kisses,

Leave a Reply