New toy + new look


De mult timp imi doream un dulapior din plastic cu sertarase, ca sa nu imi mai insir toate gelurile pe masa de fiecare data cand aveam pe cineva la unghii, si cum ma dusesem in Kaufland sa-mi iar caiete&Stuff pt scoala (  8-| ) mi-a sarit in ochi o cutiuta care, sincer, cred ca e destinata copiilor cu varste intre 6-11 ani, dar ce mai conteaza un desen cu un crocodil care mananca cirese, cand in sfarsit am unde sa-mi pun si eu in ordine catrafusele:))


Cutiuta nu e prea mare, insa e deajuns pentru a pune chestiutele care le folosesc cel mai des, in ea: cateva pensule, sclipirici, scoici, pietricele, in primul sertaras gelurile de baza,make-up,constructie,finish, iar in cel de-al doilea gelurile colorate. Cred ca maine am sa mai fac un drum sa-mi iau una si pt machiaje, ca dealea chiar n-am multe:))

Btw, mi-am luat inima-n dinti si m-am facut iar bruneta :X




Nu uitati de concursul THBOXES de AICI


Kisses, 

Leave a Reply