LOTD: Rainbow + Day 14

Hei girls,

Stateam azi si ma gandeam ca bine am facut de m-am limitat la paletuta cu 40 de culori, aia de 120 deja e pentru nivel avansat :)) mie placandu-mi mai mult machiajele de tip smokey, in culori inchise(spre disperarea <exagerez> a tatalui meu:)) ), pe cele deschise nici nu le atinsesem macar, dar de cand am incercat verdele acela in machiajul din postarea trecuta am zis sa le mai dau o sansa. Prima oara combinasem galben cu rosu si iesise ditamai porcaria, dar apoi am vazut un machiaj al Andei cu aceleasi culori si am zis sa le mai dau o sansa. Cam asta a iesit:


Cum n-am putut sa ma abtin la celalalt ochi am facut un machiaj mai inchis, cu tenta de albastru:




Iar pentru LOTD am recreat primul machiaj, doar ca am mai adaugat putin mov :



Bonus: pitzi style :))





Day 14 - A picture of someone you could never imagine your life without.

In afara de parintii mei ...
Kisses,

Leave a Reply